HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

17 Aralık 2015 Perşembe

GOOOGOOOK BLOGU'NUN SAHİBESİ HANDAN HANIM'IN YENİ YIL ÇEKİLİŞİ VAR. !!!!!!

Yeni Yıl Hediyem Lancome Coffre Set

Merhaba,
Yeni yıla oldukça az zaman kaldı, aslında takipçilerime kendi diktiğim bir çalışmayı hediye etmek istiyordum ama iki önceki yayında paylaştığım üzere makinemi bakıma verdim ve ne zaman geri alacağımı ayrıca dikişi yetiştirip yetiştiremeyeceğimi bilmemedim. Evet sözü çok uzatmayayım;takipçilerimden birine Lancôme La vie est belle Coffre Set hediye etmek istiyorum. Sponsor ürünü değil kendi hediyemdir. Sipariş verdiğim siteden gelir gelmez de paylaştım ki yeni yıla bir hafta kala kazanana göndermeyi planlıyorum.  
Dolayısıyla son katılım günü 24 Aralık ve saat : 24:00 de katılım bitmiş olacak. 25 Aralıkgünü ise kazananı açıklamayı ve hemen kargoya vermeyi planlıyorum.


·  Lveb Edp 30 ml.
·  Lveb Vücut Kremi 50 ml.
·  Mini Hypnôse Maskara

Katılım
Katılım Şartlarında tek zorunluluk var o da bloğumun izleyicilerinden birine gitsin istiyorum.  Dolayısıyla tek şart blog izleyicim olunması. 

 Bloğunuz olmasa da; bloğu olmayanlar İzleyiciler başlığı altındaki "Bu Siteye Katılın" kısmından takibe alabilirler (google Gmail hesabı, yahoo ya da twetter hesaplarından üye olabiliyorsunuz, gmail hesabı oluşturmak son derece kolay zaten)  
Kısaca özetleyecek olursam:
1- Bloğumu takibe almak (zorunlu)
    Bloğumun takipçileri bu yayının altına katıldım yazmalı, katılım isimlerini belirtmeliler,  
Örnek: İsim ya da  takma isim: gooogoook, Handan ...,
   ve varsa Blog isminiz: gooogoook.blogspot.com... gibi... bloğunuz yoksa e-posta adresiniz. 
       Ayrıca  bloğu olsun olmasın tüm katılımcıların E- posta adresini belirtmesi zorunludur (ki kazanırsa ilgili kişiye ulaşabileyim).

2- Instagram dan takip de +1 hak getirecektir. (Instagram takipçilerinin bloğumu takip etmeleri zorunlu şarttır, kısacası blog takibi zorunlu şarttır)
  
3- Bu yayını Bloğunuzda, Instagramda, ya da farklı platformlarda paylaşmak  koşuluyla her biri için + 1 hak kazanmış olunacaktır.

   Bunu gerçekleştirenler lütfen önce paylaşımı yapıp, ardından hangi platformda paylaştıklarını da açıkça belirtmeli, linklerini eklemeyi unutmamalılar.

---Son katılım günü 24 Aralık ve saat : 24:00 da katılım bitmiş olacak. 25 Aralık günü ise kazananı açıklamayı ve hemen kargoya vermeyi planlıyorum.---

Herkese bol şans dilerim.

Herkese bol şans!

http://gooogoook.blogspot.com.tr/2015/12/yeni-yl-hediyem-lancome-coffre-set.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder