HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

24 Haziran 2015 Çarşamba

KEÇE BEREKET KUŞLARI


Merhaba

En son yayınımı 16 Nisan 2015 tarihinde paylaşmıştım.
Bu kış oldukça çok işler yaptım. Ama vakit bulup paylaşamadım. Bu arada  Mayıs başı başlayarak M.E.B.' e bağlı bir Ortaokulda kısa süre bir öğretmenlik yapmak durumunda kaldım. Yıl sonu nedeniyle oldukça yoğun ve yorucu geçti bu zaman dilimi. Tabi ki el işlerime de ara verdim. Ama nihayet el işlerime geri döndüm. Ayrıca Cihan'ın Bahçesi bloğunun sahibesi Cihan Hanımın ölümü de beni derinden etkiledi. İnsan tanımadığı bir kişinin ölümünden bu kadar etkilenir mi? Blogunu her ziyaret ettiğimde çok güzel duygularla ayrılıyordum. Bu kadar üretken ve hayat dolu bir insan... Maalesef hayat bu işte .. O'nu sevgiyle anıyorum.

Keçeden bereket kuşları hazırladım bu arada. İnşallah beğenirsiniz. Daha fazlası " Tutkun'un Dükkanı'nda ...


Hoş kalın, sevgiyle kalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder