HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

20 Ocak 2015 Salı

MUTFAK ÖNLÜĞÜ - POŞET TORBASI- TUTACAK VE FIRIN ELDİVENİ


Merhaba, 
Bu önlük, eldiven, poşetlik ve tutacakları daha önce elimdeki kumaşlardan yapmıştım ve kenarda duruyordu. Bir gün denk gelir de bir arkadaşıma hediye götürürüm diye.  Ve yeni yılın ilk günlerinde böyle bir an denk  geldi işte.  Sevgili arkadaşım Nurten'e ziyarete giderken götürdüm. Çok hoşuna gitti ve bir poşetliği olmadığından çekmece kullandığından bahsetti. Anlayacağınız hediyem çok makbule geçmişti. Buna ben de çok memnun oldum. Kalıcı bir hediye olması ve hatırlanacak olması en önemlisi işe yarayacak olması,  insanı daha da mutlu ediyor.  

Hoş kalın, sevgiyle kalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder