HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

21 Aralık 2014 Pazar

BEYAZ ve KIRMIZI GÜLLÜ KAPI SÜSÜ


Merhaba, 
Bayağı iş biriktirdim elimde. Bu sefer de ip ile sardığım kalıp üzerine bir çalışma gerçekleştirdim.

Malzemeler :  Örgü ipi, 
                       Bir kalıp,
                       Gül yapmak için kumaş veya keçe
                       Yapıştırmak için slikon ve tabancası
                       Kurdela 
                       Yaprakları hazır çiçek yaprağı kullandım siz keçeden yapabilirsiniz. 
                        İki dal size kalmış bir çiçek veya dal olabilir. 
Önce kalıbın üzerini iple sandım. Elimde bu şekilde hazır olarak vardı ben de içindeki renklere uygun güller yapmaya karar verdim.  
Gülleri kırmızı kaşmir kumaş ve beyaz kalın elyaf kullanarak yaptım. 
Ortalarına kum boncuk kullandım. Sonra yapıştırdım. Yapraklarda elimde vardı. Fotoğrafları kapılarım koyu kahverengi olduğu ve ışık almadığı için beyaz köpük üzerinde çektim. 
Beğendiniz mi ? Satın  almak isterseniz TUTKUN'UN DÜKKANI'na buyrun lutfen. 

Hoş kalın, sağlıklı kalın....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder