HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

21 Ekim 2014 Salı

BEREKET FİLLERİ





Merhaba, 
Uzun bir aradan sonra bir paylaşımda bulunabildim sonunda. 
Şimdi de bereket filleri çalıştım. Ben kendimi bildim bileli filleri çok severim. Çok sevimli görünürler hep bana. Bir kolyem mutlaka olmuştur.  Beğenilerinize sunuyorum. Bakalım beğenecek misiniz? 
Kalın keçeden ve iki taraflı hazırladım ve iki yüzü ayrı renklerde.
Bereket fillerinin ne anlama geldiğine ilişkin bir bilği de eklemek istiyorum hemen. 

7 Fil: Yaşadığınız evin kapısına doğru büyükten küçüğe dizilen 7 fil biblosunun ev sahibi olmaya işaret ettiğine inanılıyor. Ayrıca ev dekorasyonunda kullanılan 7 filin bolluk ve bereketi simgelediğine de inanılıyor. 

Ben dekoratif amaçlı olması nedeniyle tekli ve 3'lü olacak şekilde çalıştım fillerimi. 



                                                  TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

                                 TUTKUN'UN DÜKKANI'nda 



                                                   TUTKUN'UN DÜKKANI'nda


                                                              TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                          TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

                          DAHA FAZLA BEREKET FİLİ     TUTKUN'UN DÜKKANI'nda





Hoş kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder