HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

8 Mayıs 2014 Perşembe

KUMAŞ ÇANTA

KUMAŞTAN ÇİFT TARAFLI ÇANTA 


Merhaba,

Bu aralar bir sürü çalışma yaptım. Fakat eksiklikleri tamamlayamadım.
Ve  havaların güzel olması nedeniyle dışarıda biraz daha fazla vakit geçirmekten yayın yapamadım.

İki eteğin kumaş çantaya dönüşümü ...
Bir tarafı ekose kumaş etekten, diğer tarafı bordo kumaş etekten
Bordo tarafına keçeden baykuş ile aplike yaptım.
Baykuş'un kanatlarını pazen kumaştan yaptım. Kırmızı ve siyah düğme ile gözlerini yaptım.
TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
Kızım Gülce'nin çok hoşuna gitti.
Hoş kalın...













2 yorum:

  1. İzleyiciniz olduğum halde bloggerda görmüyorum bu yayınlarınızı ben ya .. 10 marifette görüp giriverdim gerçekten çok güzel olmuş dikişleri filan da çok başarılı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Esen Narmu,
    Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil