HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

8 Nisan 2014 Salı

POLAR BATTANİYE

PEMBE POLAR BATTANİYE 



Merhaba,
Bugün sizinle hafta sonu bitirdiğim polar battaniyemi yapım aşamaları ile paylaşacağım.
Siz de yapabilirsiniz. 170X220 Cm. ölçülerindeki polar kumaş ile yaptım. Marketlerde satılıyor. Çift kişilik olarak. Renkleri hoşuma gitti. Fakat çok kumaş görüntüsü vardı. Bu halinden çıkarmak için,  eski bir model kitabından da esinlenerek desenini çizdim. Kenarlarını da tığ işi yaptım.  Ve ortaya bu çıktı.
Yalnız ben desenleri sabunla çizdiğim için siliniyor. Tekrar tekrar çizmek gerekiyor.
Kolay gelsin.


                                          Önce kenarlarını daha düzgün tığ işi yapmak için teyelledim.                                      

                                       
                                          Bebe yünü veya lif yünü adıyla satılanl ip aldım ve onunla
                                          trabzan yaptım.


                                          Sabunla desen çizdim.

                                       
                                          Zincir işi ile deseni yaptım.






                                            Ve sonuç......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder