HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

3 Mart 2014 Pazartesi

KEÇE CÜZDANLAR (1)



Merhaba, 
Keçe kapı süsleri ile başlamıştım keçe çalışmalarına. Keçelerim kalın olduğu için her şey için elverişli olmuyordu. Ben de cüzdanlar yapmaya karar verdim.

Çok beğeni topladı. Bakalım siz de beğenecek misiniz?

Dağınık çantalarımızda düzenleyici olarak, özel günlerimizde pedlerimizi koymak için, anahtar, bozuk para koymak için çok amaçlı kullanılabilir. TUTKUNUN DÜKKANI ' nda

                                                                                                                                                                                                                       
                                                     


                                                   

                      


                      
                


                     

                   
           
                         
            
                                       



4 yorum:

  1. Ne kadar dolu dolu bir paylaşım olmuş:) bir sürü cıvıl cıvıl cüzdan bir arada. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş bunların. Blogunuz da tam izlenmelik hemen takibe alıyorum bana da beklerim :) Sevgiler ..
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Namu, yorumunuz beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil