HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

3 Ocak 2014 Cuma

KAPI SÜSLERİ

Uğraşı olarak yaptığım işler bir hayli birikmişti. Daha önce çalışırken de yaptığım işler vardı ama şu son zamanlarda evde olmanın verdiği keyifle yaptıklarım oldukça çok oldu. Ben de son dönemlerde çok yaygın olan blog olayına bir el atayım dedim. Teknolojinin nimetlerinden faydalanmasam olmaz değil mi? Yaptıklarımın bir kısmını  arkadaşlarıma aileme hediye ettim.
Ve sıra şimdi burada onları sunmaya geldi. Çalışmak iyidir!!

                                                                KAPI SÜSLERİ

Bahar çiçekli kapı süsü 
                                                            TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

Bu şekilde veya değişik şekilde asılabilir.
Şifon kumaş ile kalıbını kapladım. Şifon kumaşlardan yaptığım çiçekler ile de süsledim. Düğme ve uğur böcekleri ile tamamladım. Açık renk ve modern kapılara güzel yakışır..



2 yorum:

  1. Ablacığım,
    Bloğun hayırlı olsun. Herşey çok güzel. Senin ve ablamında elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil