HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

26 Ekim 2014 Pazar

4. HOBİSEVER ETKİNLİĞİ HEDİYELERİM

Merhaba,

"O BİR ANNE" Bloğu'nun sahibi sevgili Müge Hn. 'ın düzenlemiş olduğu çekilişe son anda katılmıştım. Gooogoook bloğu'nun sahibi Sevgili Handan Hn.'la eşleştik. Çok güzel bir eşleşme olduğunu düşünüyorum. Kendisini tanımaktan çok mutluluk duydum. "  Çok hoş bir insan tanıdım. "
Hediyelerimi dün teslim aldım. Kendisi hediyelerimi bloğunda yayınlamıştı ben de daha ulaşmadan dayanamayıp hemen duygularımı aktarmıştım. Gerçekleri elime geçince,  hediyelerin hepsinin ayrı bir incelik ve emek taşıdığını gördüm ve bunu belirtmek  isterim. Ayrı ayrı özenle yapılmış, paketlenmiş hediyeler. Hepsi çok zevkli ve keyifle kullanacağımız hediyeler olmuş. Ellerine sağlık. Kendisine tekrar teşekkür ederim. Tanımadığınız bir kişiye hediye yapmak çok değişik bir duygu. Yeni bir insan tanıma, kazanma duygusu denilebilir. Hatırlamak ve hatırlanmak duygularımıza heyecan katmak.
Müge hanım'a da bu etkinliği düzenleyerek yeni arkadaşlar belki de ileriye dönük dostluklar kazandırdığı için teşekkür ederim.

Önce bana gelen hediyelerimi sonra da benim gönderdiğim hediyelerimi aktaracağım.

Handan Hanım., Elleriyle özenerek diktiği boyunluk, iki kızım olduğundan bahsetmiştim. Onları da düşünerek 2 adet onların zevkine uygun,  severek kullanacakları bileklik, Üzeri gül desenleri ile süslenmiş gül kokulu sabunlar, çok güzel bir broş, çok güzel bir kolye göndermiş.









Bunlarda benim Handan Hanım'a gönderdiğim hediyeler. 


Benim özellikle kese merakım bulunduğunu beni tanıyanlar bilir. Keçeden diktiğim portföy çantanın üzerini yapıştırma taş deseni ile süsledim.


Her zaman kullanabileceği siyah-beyaz desenli bir fular. 

Hediyelerimin hepsini bu paketin içine koydum. Daha önce yapmış olduum şifon çiçeklerim vardı. 
Onların altını keçe ile kapattım. Altına iğne takılarak broş olarak veya bir yere dikilerek aksesuar yapılabilir. O yüzden kurdelanın uçlarına dikerek paketi süsledim. 

     Yukarıdaki paketin içine koyduğum keselerimi de bu paketle gönderdim. Ama paketi kurdelaya iliştirdiğim bir kuş tüyü ile süsledim. 


Kartı ve çantayı nasıl hazırladığımı ayrı bir yayında sizlerle paylaşacağım.
Hoş kalın.......




 

2 yorum:

  1. Ben de çok teşekkür ederim.
    Pekiştireceğimiz arkadaşlık ve dostluk günlerine inşallah...
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok guzeloler..
    katkınız ıcın tesekkur ederım

    YanıtlaSil